Google+ Followers

sobota, 21 czerwca 2014

Cześć. Nie mam jeszcze imienia, ale co tam u Was?

Cześć. Nie mam jeszcze imienia, ale co tam u Was?

No, a tak serio, to mam problem z wymyśleniem dla nich imion, więc jak macie jakiś pomysł, możecie pomóc. :) Jutro, już tak oficjalnie, idę pierwszy dzień do pracy. Trochę się boje, bo jakaś odpowiedzialność na mnie spada, ale dam radę. Już wszystko przyszykowane na jutro, a oto moj mały uniform na jutro - służbowa koszula, ktora bardzo mi się nie podoba. :D Jednak jak mus, to mus.  :)

Dzisiaj cały dzien przesiedziałam w domu. Po pierwsze, dziś sobota, więc ktoś musiał posprzątać w domu. Po drugie, u mnie pogoda nie jest za ładna. Do południa padalo, a potem cały czas wietrznie. No, a po trzecie, mój K. w pracy i jakoś tak brak ochoty na nic. 

A w ogóle trochę sprzątałam swój pokój i znalazłam zaległą paczuszkę i mały upominek od kuzynki, których Wam jeszcze nie pokazywałam. :)
Oto mapka i płyta od gminy Baranów:

oraz dwie pocztówki ze Szklarskiej Poręby. U mnie cała rodzinka wie, że zbieram pocztówki, więc jak ktoś gdzieś jedzie, to zawsze coś mi przywiezie. :)




A tak nawiasem mówiąc. Jeśli ktoś tak jak ja, jest kolekcjonerem pocztówek, to ja chętnie zgodzę się na swap. Mam masę pocztówek, które kupuję specjalnie na wymianę z Wami, a nie do mojej kolekcji. :) 
Najczęściej są to jakieś powtórki, albo kartki z moich okolic, do których mam ciągły dostęp.
Więc nie wahajcie się, tylko piszcie, jeśli chcecie nabyć nowe, kolorowe kartki ;) 
Zostawiam swojego maila:

karolina.bojko@op.pl

Na dzisiaj to już wszystko, dobranoc. :)

poniedziałek, 16 czerwca 2014

18.

Dzień dobry. ;)
Dzisiaj przyszła paczuszka z gminy Adamów. ;) Kolejna dawka pocztówek.

Oprócz kartek otrzymałam list oraz informator.
Paczuszka z gminy, lecz lepszy rydz, niż nic. Ostatnio coś brakuje w mojej skrzynce listów, pocztówek. Tyle ich wysłałam, że juz dawno odpowiedzi powinno przyjść. No nic, poczekam.

Przedwczoraj odwiedził mnie kuzyn i przyniósł mi śliczną pocztówkę z Liberca. Był na wycieczce szkolnej i o mnie nie zapomniał. ;)
A tak ogólnie to co tam u Was? Jak pogoda? Trochę się ochłodzilo i chyba chcę więcej słońca. Pojechałabym na basen do Niemiec i bym się tam chłodziła, a nie. Zaraz w niedzielę zaczynam pracę i jak wtedy będzie ciepło, to nie będzie fajnie.
No, ale nic. Pomarudzilam, pomarudziłam i wracam do leniuchowania. ;)
Pozdrawiam.

czwartek, 12 czerwca 2014

17.

Hey, hey, hey. Ależ męczący dzień. Nie dość, że cały dzien za kierownica po nieprzespanej nocy, to jeszcze tak gorąco. Ale nie narzekam, bo my Polacy, bysmy tylko narzekali, nieważne jaka pora roku, jaka godzina, zawsze jest źle. Chociaż i tak przez wczorajszy, deszczowy dzien się trochę ochlodziło. U mnie dzisiaj termometr pokazywał 26 stopnie, więc w miarę. ;)
No, ale nie do tego zmierzałam pisząc dzisiejszego posta. Mianowice dostalam dzisiaj przesyłkę pierwszą od dluższego czasu. Jest to paczuszka od gminy Bardo, a w niej kilka informatorów, mapka.


No i to co ja uwielbiam najbardziej, czyli pocztówki, które już znalazły się w mojej kolekcji. :)







A u Was w skrzynkach jak? ;) Oby było przesyłek jak najwięcej, tego życzę sobie i Wam oczywiście, no to do następnego. Aha, nie chce ktoś z Was kota? Mam cztery takie do oddania. ;P
Pozdrawiam. ;)


środa, 11 czerwca 2014

16.

No hey. Nie wiem jak u Was, ale u mnie dalej skrzynka jest pusta. Słyszałam, że ostatnio coś poczta polska kantuje, ale nie wiem czy to tylko plotka, czy to prawda. Oby to pierwsze, bo w końcu się wzięłam za odpisywanie na zaległe listy i szkoda będzie, jak nie dojdą.



Ostatnio zdobyłam bardzo fajny i przydatny gadżet. Mianowice jak na mojego pecha, wygrałam na loterii i na prawdę się cieszę. Jako fanka ogórków małosolnych i kromki chleba ze smalcem, potrzebny był taki gadżet. Świetnie smaruje. ;) 


A tak w ogóle, to jak radzicie sobie na ten upał? Męczące trochę, ale w końcu zaczyna się nam lato. Pozdrawiam. :)