środa, 29 stycznia 2014

Tak na początek.

no więc tak.
Jestem marysse i postanowiłam, że założę sobie bloga. Nie jest to mój pierwszy, więc jakieś doświadczenie mam. Mój blog w sumie nie będzie o niczym konkretnym, a może i będzie....
Głownym tematem i przyczyną założenia jest to, że od jakiegoś czasu siedzę w internecie, piszę maile i zamawiam albo próbuję zamawiać próbki, gadżety i wszystko co się da. Kilka przesyłek już przyszło, więc to mnie jakoś natchnęło. Oprócz tego kolekcjonuję pocztówki, więc na pewno ten temat też pojawi się na blogu. I ostatnią taką przyczyną jest to, iż uwielbiam wymiany, właśnie za pocztówki, ale nie tylko, więc jak będą jacyś chętni, to ja zawsze. :)
no to tak podstawowych informacji chyba starczy. Już niedługo na pewno opublikuję post z jakąś przesyłką. Pozdrawiam. :)

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie:)
    Zapraszam do siebie i oczywiście obserwuje:)

    http://gadzetydarmowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń