wtorek, 6 lutego 2018

Ja i wyzwanie?!

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z zupełnie innym postem. Mianowicie zgłosiłam się w wyzwaniu u Ewy  No to teraz pytanie, co to za wyzwanie? Nazywa się Tniemy i gniemy.
Dla mnie to było prawdziwe wyzwania, ponieważ nigdy nic nie tworzyłam. Nie licząc prac na plastykę w szkole podstawowej, nie robiłam nigdy kartek. Jednak od dłuższego czasu, przeglądam blogi z rękodziełem i strasznie zazdroszczę dziewczynom talentu. Pewnego razu natknęłam się właśnie na wspomniane wyzwanie oraz instrukcję jak takową kartę wykonać. Pomyślałam: dlaczego by nie spróbować. I tam o to powstały dwie kartki stworzone z tego, co znalazłam u młodszej siostry w pokoju. Ostrzegam, że cuda to nie są, ale za to są starania i serce ♥ .Konstruktywna krytyka wskazana :)

 Kartka stworzona z okazji Dnia Kota, to ta pierwsza. Ten kotek 😻 to nic innego jak karteczka, którą kiedyś się zbierało do segregatorów. :)

Druga kartka powstała na Dzień Babci, jednak nie wyrobiłam się w czasie. ;( Babulka to kolorowanka wydrukowana z internetu i pokolorowana cienkimi mazakami.

Narazie tyle. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś stworzyć, bo strasznie mi się to spodobało. Tylko czasu brakuje. W ogóle gdyby nie Ewa, autorka wyzwania, wcale bym nie umieściła tych prac. Zabrakło mi odwagi, a ona mi jej dodała za co serdecznie dziękuję.

Żegnam się z Wami, dodając jeszcze dwie kartki, które stworzyła moja 12-letnia siostra :)




11 komentarzy:

  1. I cieszę się bardzo ,że się zdecydowałaś je pokazać :-) To bardzo udane debiuty kartkowe -zarówno Twój jak i siostry :-) A najważniejsze że przysporzyły Wam radości podczas tworzenia .Liczę ,że jakieś kolejne się jeszcze pojawią kartki na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz za ogromne wsparcie, to dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajna kartka z tym kotem ;D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, podoba mi się ta z kotem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z kotkiem skradła moje serce, jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo pomysłowo - to moim zdaniem najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze że spróbowałaś i robienie karteczek sprawia Ci frajdę. Fajne karteczki. Ta z kotem rządzi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są bardzo ładne :) Najbardziej w oko wpadła mi ta z koniem ;)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze że bardzo fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń