wtorek, 1 maja 2018

II wyzwanie u Ewinki

Witajcie Kochani!
Wracam na chwilę po prawie miesięcznej nieobecności z kartką, którą zrobiłam na wyzwanie u Ewinki.
 Kartkę zrobiłam dosyć dawno. Oczywiście przez brak czasu później wysłałam i jeszcze później dodaję tego posta. Powiem Wam szczerze, że to jest ten trop. Już mi się podoba. W dodatku, ta kartka do kogoś powedruje i mam ogromną nadzieję, że tej osobie się spodoba.
Na dzisiaj byłoby tyle. Już niebawem wpadnę na dłużej. Te ciepłe dni wychodzą na niekorzyść mojemu blogowaniu. Mimo, iż teraz cały miesiąc miałam poranne zmiany, to resztę dnia spędziłam na świeżym powietrzu z rodziną. Najgorsze jest chyba to, że ostatnio kupiłam sobie nowy rower. I nieważne czy wrócę z pracy o 14, czy 18, moje niespełna dwuletnie dziecko już na mnie czeka i krzyczy w progu "lele". No to mama się przebiera, coś je i idzie z dzieckiem na rowerek. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia niebawem! :)


16 komentarzy:

  1. Kartka z krówką jest przepiękna <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak ma być ! Dziecko jest teraz najważniejsze i potrzebuje tego czasu z mamą :-)
    Kartka wyszła Ci piękna ,delikatne kwiaty i warstwowy motylek dodały jej lekkości i elegancji :-)
    Tak ,tak zawsze istnieje niebezpieczeństwo połknięcia bakcyla przy takich zabawach ;-)
    Ale swoje talenty trzeba rozwijać i dobrze jest mieć taką odskocznię od codziennych spraw :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki kochana, wolny czas i piękną pogodę trzeba wykorzystywać jak się da, jeszcze jak córa ciągnie na rowerek to tym bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka składaczkowa :) uroczą masz dziewczynke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ta Twoja córeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszła ta kartka, ja z moimi dwiema lewymi łapami w zyciu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehehe

    Fajna ta Twoja malutka lele hehehe :) :)
    Ja już nie mogę się doczekać kieyd moja troszkę podrośnie i też będę z nią na rowerku jeździć :)

    Pozdrawiamy Was dziewczyny :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka! Ponownie zazdroszczę zdolności manualnych, ja niestety nie zostałam nimi obdarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza kartka bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te kartki :)
    Ale masz dużą pannice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna:) Nic dziwnego, że wiosenno-letnie miesiące nie sprzyjają siedzeniu przy komputerze :) Urocza córa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne kartki! Masz talent. Ja ostatnio również kupiłam nowy rower i nie mogłam się nim nacieszyć.

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń