niedziela, 2 marca 2014

CrystalCiTY cd.

Witam! To znowu ja. :) Dzisiaj ciąg dalszy informacji o sklepie CrystalCiTY. W tym poście skupię się na zamówieniu, czyli pokażę Wam jak to zrobić i jak możecie sami personalizować swoją statuetkę. ;)
No więc na samym początku wchodzimy na stronę sklepu: KLIK

Następnie wybieramy sobie kategorię po lewej stronie, z której chcemy wybrać statuetkę.


Ja wybrałam z kategorii Walentynki: Drzewko Miłości 3D - średnia statuetka. Pod zdjęciem widnieją informacje dodatkowe, czyli wszystko co powinniście wiedzieć.


Kolejnie naciskamy przycisk PROJEKTUJ i ukazuję się nam taki oto konfigurator statuetki.


No i teraz tworzycie swoją własną dedykację. Wybieracie sobie czcionkę oraz rozmiar. Ja swoją statuetkę tworzę dla mojego ukochanego. Dedykacją będzie cytat piosenki mojego ulubionego zespołu, który do mnie przemawia. Może do Was też przemówi? :)

" A jeśli już przepaść i pustka między nami,
To tylko taka,
Na sekundę,
Między ustami a ustami "

(happysad)

Jeśli macie jakieś uwagi do projektu, to wpisujecie je niżej w ramce TWOJE UWAGI DO PROJEKTU. Pod ramką macie jeszcze do zaznaczenia jedną opcję z dwóch. Wybieracie tą, która Wam bardziej odpowiada. Po skonczonym projekcie klikacie ZATWIERDŹ PROJEKT.


Jeśli juz zatwierdzicie swój projekt, wyświetli się Wam podgląd projektu. I teraz, jeśli uważacie, że osiagneliście swój cel, klikacie DO KOSZYKA. Jeśli nie, możecie przygotować Wasz projekt jeszcze raz.


Kolejnym etapem jest wybranie płatności. Ja wybrałam przesyłkę kurierską. Tutaj wyświetla się wam cena za statuetkę, dostawę oraz ile łącznie zapłacicie. Niżej zaznaczacie czy jesteście osobą prywatną, czy przedsiębiorstwem.


Następnie przesuwamy kursorem niżej. Wyświetlają się nam dwie ramki z ważnymi informacjami.
W pierwszej ramce możemy wybrać gdzie trafi wybrana przez statuetka, czy bezpośrednio do nas, czy do osoby, której chcemy zrobić niespodziankę. Gdy zaznaczymy opcję, że chcemy zrobić niespodziankę bliskiej nam osobie, to sklep nie włoży paragonu do przesyłki i paczka powędruje od razu do naszej osoby.
W drugiej ramce możemy zaznaczyć, że chcemy od razu założyć konto klienta. Dzięki tej funkcji będziemy mogli w każdej chwili przejrzeć nasze zamówienie, sprawdzić status naszego zamówienia oraz nie będziemy musieli wpisywać swoich danych przy kolejnych zakupach, ponieważ sklep zapamięta nasze dane.
Pod ramkami uzupełniamy swoje dane personalne. Jeśli zaznaczyliśmy w pierwszej ramce o innym odbiorcy. Wpisujemy dane swoje oraz osoby, do której ma powędrować statuetka.


Po wpisaniu naszych danych zaznaczamy poniżej, że wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz że zapoznaliśmy się z regulaminem sklepu.
Można jeszcze zaznaczyć, że chcemy otrzymywać od sklepu informacje o nowych produktach, zniżkach i konkursach, jednak to nie jest obowiązkowe.
Jeśli wszystko wypełniliśmy klikamy PODSUMOWANIE.

Tutaj pojawia się nam całe nasze zamówienie oraz dane odbiorcy. Jeśli wszystko jest w porządku zaznaczamy ZAMAWIAM>> . Jeśli zauważyliśmy jakiś błąd w naszym zamówieniu, klikamy <<POPRAW.


Jesli zaznaczyliśmy opcję ZAMAWIAM>> to nasze zamówienie jest już złożone. Tutaj pojawia się informacja o cenie oraz tutaj wybieramy jak chcemy zapłacić za zamówienie.

No więc ja zamówiłam tą statuetkę:
DRZEWKO MIŁOŚCI
A Wy? :)

A tu macie jeszcze jeden filmik, w którym zobaczycie jeszcze raz jak się robi takie statuetki:


No więc to wszystko co dzisiaj dla Was mam, mam nadzieję, że się przyda. ;) A już z niecierpliwością czekam na moją statuetkę i obiecuję, że za nim ją wręczę, napiszę recenzję. ;)
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Mam to drzewko, jest śliczne :) Ps. ładna dedykacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiałam z tego sklepu prezent dla Chrześniaka na drugie urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń