środa, 12 marca 2014

13.

Cześć. No więc w końcu wzięłam się za siebie i mam wreszcie czas, by tu coś napisać. A powiem Wam że się działo. Dzisiaj taki krótki wpis o pięknej pogodzie i ostatnich paczkach. A już dzisiaj zapowiadam dwa posty. Pierwszy to recenzja statuetki Crystal CiTY, a drugi to kilka fotek o łupach z Międzynarodowych Targów Turystycznych w Berlinie, na których byłam po raz czwarty. ;) Nie wiem jeszcze kiedy się pojawią, bo ostatnio znając mój brak czasu, może być ciężko, ale się postaram. ;)

A co na początek? No to, że pogoda jest boska i już poczułam tą atmosferę, że zabrałam się do siania warzywek. Tak, uwielbiam takie świeże, a że jeszcze jestem na diecie to jak najbardziej się nadaje. ;) Na ogródku jeszcze pusto, ale w domu wyrosła już rzeżucha! :)


Jest znakomita! ;) Druga sprawa, chciałabym się pochwalić, że ostatnio wygrałam w rozdaniu o tu! i niedawno przyszła moja wygrana. Prezentuje się świetnie! Jeszcze raz serdecznie dziękuję za zorganizowanie rozdania. ;)




No, a teraz cztery paczuszki z urzędów. ;) Pierwsza to z Urzędu Miasta Gniew.


Kolejna to, co prawda nie żadne urząd, ale piękna paczka ze Słowinskiego Parku Narodowego. Otrzymałam:
* 2x ulotka z informacjami o parku,
* pocztówka,
* 2x podłużne pocztowki.


Paczka od gminy Czerwińsk nad Wisłą.
* ołówek,
* pocztówka,
* informacje o gminie. 


No i ostatnia, ale największa paczka od Urzędu Miasta Kłaj. A w niej:
* moneta,
* 4x mapa,
* przewodnik po szlaku rowerowym.


A na koniec: moja młodsza siostra na swoim pokazie w szkole. ;)






Do kolejnego!


4 komentarze:

  1. Też już czuję wiosnę - aż się przyjemnie człowiekowi robi :-) Pamiętam, jak niegdyś pisałam maile do urzędów i odbierałam takie właśnie paczki, zawsze najbardziej cieszyły mnie pocztówki ;) Gratuluje wygranego rozdania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. siostrzyczka bardzo ładna :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej;)

    OdpowiedzUsuń