środa, 10 stycznia 2018

30.

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z nowymi przesylkami z aliexpress. Tym razem nie będą to kosmetyki. A więc zapraszam :)

Pierwsza przesyłka to bluza typu crop top, którą otrzymała moja siostra. Miał być to prezent na święta, ale nie doleciala na czas. Mi nie za bardzo odpowiada material. Jest to mieszanka poliestru z bawelna, ale ja się bawełny nie doszukalam. Jednak Natalia bluzę wybrała sama i jest nią zachwycona. Nawet już kazała zamówić sobie inne wzory. Także najważniejsze, że jej się podoba. Kosztowała około 36 złotych.

Drugą rzecz sprezentowalam sobie na urodziny (również nie doleciała na czas). Z tej koszuli jestem mega zadowolona. Kosztowała okolo 30 zł. Jest wykonana tylko z bawełny. Nie dość, że zakochałam się w tym wzorze, to do tego bardzo porządnie wykonana. Już oglądałam inne koszule sprzedawcy i mam na oku jeszcze kilka wzorów . No cóż, wiosną zaczynam chodzić w koszulach. :)

Ostatnia paczuszka ucieszy wszystkich POTTEROMANIAKÓW. Zamówiłam ją sobie na ścianę do pokoju, ale że chwilowo mieszkam u rodziców, to trochę mi szkoda. Jest to plakat, a na nim mapa Hogwartu, Hogsmeade oraz Londynu, czyli ważnych miejsc z Harrego Pottera. Tu również jestem zachwycona. Nie pamiętam ile kosztowala, ale niewiele. Nie przyszedł to jakiś badziew, tylko porządny druk, więc ode mnie dziesiątka.

Na dzisiaj koniec przeglądu mojej poczty.
A czy Wy mieliście jakieś doswiadczenia z aliexpress
Jeśli tak, to co kupiliście? 
Jestem bardzo ciekawa, jeśli chodzi o zakupy z tego serwisu. Pochwalcie się! A tym czasem, do zobaczenia w kolejnym poście! :)

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie koszulka świetna, wyglada tez na fajnie wykonana ;)! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam doświadczeń w tym zakresie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula ma zabawny print! ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mapa Hogwartu to mistrzostwo! Tym bardziej, że tanio, porządnie, no i z miłością, bo to Potter :D Tak samo jak te bluzeczki - wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dresówka mi się podoba :) lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z Ali, ale trzeba przyznać, że dużo tam cudowności :D Świetne zarówno ubranka jak i ten plakat :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna mapa;) Ja czasem zamawiam materiały do kartek z Aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam styczności z aliexpress, ale na pewno kiedyś do niego zajrzę ;)
    Koszula jest naprawdę urocza, a mapa Hogwartu wygląda wyśmienicie, chociaż nie jestem wielką fanką Harrego Pottera ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy kupiłaś :)
    Zapraszam do siebie https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. Wspominałaś, że obserwujesz mojego bloga ale nie widzę Cię na liście obserwatorów, może przeoczyłam, jaki masz tam nick? Daj znać, z chęcią również tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam doświadczenia z AliExpress, ale koszulkę zamówiłaś fajną, a mapą byłaby zachwycona moja córka.
    Muszę i ja spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam ze stempli ,tylko jeden trafił się felerny a ceny ich dużo niższe niż u nas ;-) Świetny kobiecy motyw na koszuli :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boję się zamawiać z Ali :) jakoś przyzwyczaiłam się do Wisha i tam robię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ​Wow!! Wyglądasz tak pięknie <33 Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń