środa, 17 stycznia 2018

Tutti Frutti I

Cześć Kochani!
Dzisiaj znowu mam dla Was kosmetyki, ale tym razem nie z Chin, tylko z łazienki. :)
Dzisiaj wieczorem, biorąc kąpiel, na półce odkryłam nowy kosmetyk. Nie byłabym sobą, gdybym z niego nie skorzystała.

Jest to olejek do kąpieli firmy Tutti Frutti. Oczywiście słyszałam o tej marce, ale nigdy jej nie używałam, a tu proszę, taka niespodzianka. 

Ciecz jest oleista, zresztą nic dziwnego. Można go dodać do lejacej się wody, albo bezpośrednio wetrzec w ciało. Ja użyłam drugiej opcji, ponieważ uwielbiam oleje, masła, kremy, balsamy i inne tego typu kosmetyki do ciała. Zapach jest obłędny, owocowy, ale nie za słodki, taki idealny. Przypomina mi o lecie, za którym tęsknię. Na koniec wrzucam Wam jeszcze etykietę ze skladem.

Uzywaliscie kiedyś kosmetyków tej marki? 
Jakich? 

Mam ochotę przetestować więcej, bo jestem zachwycona tym olejkiem. Aha, okazało się, że jest to prezent mojej mamy. Ojj, chyba długo nie pokorzysta. Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Hej,
    Używałam peelingu z tej firmy i ogólnie wszystko ok poza jego zapachem :-(
    Może ten olejek dużo ładniej pachnie niż tamten peeling którego uzywałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam peeling z tej samej gamy zapachów i ja jestem zachwycona. :)

      Usuń
  2. uwielbiam te kosmetyki, mają piękne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to mama się zdziwi jak zobaczy co zostało z jej prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ,ale też lubię owocowe zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutti Frutti kojarzy mi się z przebojem amerykańskiego piosenkarza Little Richard z 1955 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam i takie neutralne wrażenia mam :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam różne wersje i bardzo lubię te olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą markę, niestety nigdy nie miałam jej produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki ale zapach brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowo założonego bloga ;) stary zostanie usunięty więc zachęcam do obserwacji ;D będzie mi bardzo miło <3
      buziaki miłego wieczoru ;)

      Usuń
  12. Już sama nazwa brzmi zachęcająco! Może wypróbuje:) Bardzo fajny blog! dziekuję za odwiedziny u mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kusisz na zakup tego olejku i choć znam tę firmę, to chyba nic jeszcze nie próbowałam od niej :/ ja tak samo! Uwielbiam wszelakiego rodzaju balsamym, kremy do ciała :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś, byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń