poniedziałek, 26 marca 2018

Pierwsze zakupy

Witajcie!
No i stało się. Tworzenie kartek z tego co miałam w domu nie wystarczyło. Zrobiłam swoje pierwsze zakupy 🛍. Robię je stopniowo, żeby mój portfel za bardzo nie ucierpiał i mąż nie zauważył. Uważa, że to moje kolejne chwilowe hobby. Wcale mu się nie dziwię, bo tak ze mną jest. Szybko nudzą mnie pewne rzeczy i szukam kolejnych. Dlatego zaczęłam swoje prace, by sprawdzić czy to nie znowu słonlmiany zapał. No i jednak nie. Przynajmniej narazie, bo zaczęło mi czegoś brakować, dlatego zdecydowałam się na zakup. Zaczęłam od kupienia papierów.




Oczywiście jak już doszły, musiałysmy z siostrą je wypróbować :) W ramach tego, że Natalia musi zrobić kartkę wielkanocna na lekcję plastyki, stworzylysmy takie o:

Teraz czekamy na jeszcze parę przesyłek. Różnorakie przydasie pokupywalysmy w marketach, skleoach papierniczych, na aliexpress, więc narazie starczy.

Plan teraz jest taki, że będziemy tak długo ćwiczyć, aż w końcu będziemy dumne ze swoich prac i tego sobie i jej życzę. Dobranoc 🌃

15 komentarzy:

  1. Piękne zakupy, śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że ciągle szukasz nowych wrażeń, mam podobnie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w tworzeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, to miłego tworzenia kartek Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że ja nie jestem uzdolniona w tych sprawach :D Obie kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne hobby, zazdroszczę talentu artystycznego:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cię bardzo serdecznie o tak wczesnej porze ktoś tutaj spać nie może Hahaha kupiłaś Super rzeczy a kartki stworzyliście istnie bajeczne miło się patrzy na coś Kreatywnego tworzonego z serducha pozdrawiam bardzo serdecznie życzę wszystkiego co dobre i oczywiście wesołych pogodnych rodzinnych Świąt Wielkanocnych Alleluja

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością stworzysz prace ,z których będziesz zadowolona :-) Papierowe prace można tworzyć różnorodne ,m.in. albumy .A te zawsze się przydają ,żeby uwiecznić dziecięce przygody :-) Powodzenia i radosnego świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam zatem na kolejne efekty Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hello, happy easter!
    I'm a new follower of your blog, can you follow mine on my blog?
    follow 4 follow?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne papiery to powstanie wiele nowych prac. Powodzenia w tworzeniu :-).

    OdpowiedzUsuń