piątek, 23 marca 2018

Box subskrypcyjny

Witajcie!
Jakiś czas temu zamowilam sobie paczkę, ale do końca nie wiedzialam co w niej będzie. Przeglądając Wasze blogi, kilka razy natknęłam się na boxy subskrypcyjne, dlatego też postanowiłam spróbować. Jednam nie postawilam na kosmetyki :)


Zamówiłam sobie paczkę z herbatami. Uwielbiam próbować nowe smaki, dlatego stwierdziłam, że bedzie idealna dla mnie. Nie pomylilam się. Paczka przyszła dzień wcześniej, niż była zaplanowana. Przyniósł ją kurier. Pudełeczko było pięknie zapakowane. Znalazłam cztery herbatki o różnych smakach, w tym jedna nie zawierająca teiny.Nie zdążyłam jeszcze wszystkich spróbować, no i ciężko byloby to dobrze opisać, więc powiem krótko, że nie żałuję i na pewno jeszcze kiedyś zamówię sobie tego boxa. A, bym zapomniała. Zamawiałam ze strony subclub. Tam mają fajne rabaty na pierwsze paczki, no i za punkty, które się zbiera, więc polecam serdecznie. :) 

13 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się prezentuje :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiem, że pierwsze słyszę o takim boxie subskrypcyjnym.
    Najważniejsze, że jesteś ze swojego zamówienie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam tych boxach, ale jeszcze nie zamawiałam żadnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaaam uwielbiam herbaty, chętnie bym zamówiła takiego boxika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem miłośniczką herbat także z chęcią bym je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny box :) Ja uwielbiam herbaty!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na blogach, ciekawych rzeczy moc😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam próbować nowe smaki :D latem wolę soki i wodę, ale pozostałe pory roku zdecydowanie wolę herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O boxach subskrypcyjnych z herbatą jeszcze nie słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń