wtorek, 6 marca 2018

37

Witajcie!
Wiecie co? Wciągnęłam się w to kartkowanie. Dalej się uczę, próbuję, ale robię to z coraz większym zapałem. Przeglądając blogi cudownych dziewcząt, które tworzą, natknęłam się na blog Uli, która trzeci rok z rzędu zorganizowała zabawę, gdzie robimy kartki na Boże Narodzenie przez cały rok. Uważam, że to doskonały pomysł, więc wspólnie z siostrą postanowilysmy coś stworzyć.

Kartka na marzec ma być na postawie takiej mapki. :) 
Mi wyszło coś takiego. Na dzień dzisiejszy posługuje się wszystkim, co mam pod ręką. Kawałek tekturki, torba ozdobna na prezenty, obrazek religijny i ozdoby z marketu. Może jeszcze nie jestem na 100 procent z niej dumna, ale wierzę, że niedługo stworzę coś, z czego będę :) 
Pozdrawiam serdecznie. 

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Takie ręcznie robione kartki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. I super że próbujesz i całkiem fajnie Ci to idzie, mam nadzieję, ze wciągnie Cię to kartkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki zawsze są trudne ;-) Kolory piękne i ten błysk ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niegdyś też często robiłam takie kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam talentu do takich rzeczy :D Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!

    Kiedyś też robiłam kartki. To było istne szaleństwo, mocno w to weszłam. Ale potem znalazłam inną pasję i jakoś zabrakło mi czasu na kartki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością nadawca bardzo by się ucieszył z takiej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale śliczna ta Twoja kartka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta karteczka, świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, świetny pomysł na robinie czegoś fajnego, dodatkowego w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, bardzo podoba mi się połączenie papieru kraftowego z granatowym w błyszczące wzory :)

    OdpowiedzUsuń